[Csaladtortenet 2] Gödöllő lakosságának genealógiája CD

Jánosy Béla csjanosy at freemail.hu
2021. Május. 23., V, 15:11:18 CEST

Kedves Anna!
Az I és a II. kötet is benne van a dokumentumban. A II. kötet a 113. oldaltól kezdődik. Vezetéknevek és keresztnevek gyakoriságát is tartalmazza.
A kötetnek egy hibáját találtam: Csak azt a három vallást gyakorló lakosok neveit tartalmazza, amely vallások esetében Gödöllőn vezettek anyakönyvet  (római katolikus, református, izraelita).
Ükapám, Jánosy Pál legkorábban 1864-től Gödöllőn lakott 1888-ban bekövetkezett haláláig. Evangélikus vallású volt, második házassága, gyermekei születése és az ő halála a domonyi evangélikus anyakönyvben található.
Tehát sajnos nem tekinthető teljeskörűnek a Gödöllőn előforduló személynevek feldolgozása.

üdvözlettel:  Csaba