[Csaladtortenet 2] [MACSE: 23813] Kérés

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2021. Május. 24., H, 14:43:27 CEST

Kedves Sándor /vagy István/,
az OSZK gyászjelentés-gyűjteményében találtam. Vajon ők a keresettek ?

Janovszky (y-nal a végén) Sándor gyászjelentését, akit 1981.08.13-án
temettek (családja, elvtársai, barátai) Újpesten
Janovszky Sándorné (lánykori név nincs feltüntetve), aki 70. évében hunyt
el, temették 1975.03.05-én Újpesten,
                                 (férje, lánya, veje, unokája, családja,
barátai, elvtársai)

Eszerint egy lányuk és egy unokájuk volt.
üdv
Czellecz Zoltán