[Csaladtortenet 2] Győrgyarmati anyakönyvek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Május. 26., Sze, 18:38:32 CEST

Kedves Erzsébet és Zsuzsa!
Én azért óvatos lennék a Wikipédia "Megsemmisült magyar anyakönyvek
listája" ügyében. Legalábbis Balmazújváros esetében konkrétan fenn vannak a
FS-ön az állítólag elveszett anyakönyvek...
Győrgyarmatra pedig a Győr-Moson-Sopron megyei levéltárban kérdeznék rá.
Üdv,
Anna

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 26.,
Sze, 18:18):