[Csaladtortenet 2] Prágai anyakönyv

Pákozdy Judit pj.kapcsolat at gmail.com
2021. Május. 28., P, 05:49:54 CEST

Kedves Erzsébet,

Sajnos én sem értem a nyelvet…, de dédapám és felmenői kapcsán azért
sikerült adatokat találnom, az alábbi linken.

Nem írtad, milyen vallású és azt sem Prága mely kerületében született.

Ez a katolikus link:

http://katalog.ahmp.cz/pragapublica/NavigBean.action?entity=%28%5En%29%28%28%28localArchiv%2C%5En%2Chot_%29%28unidata%29%29%28103464%29%29

Derűs napokat,

Pákozdy Judit