[Csaladtortenet 2] Myheritage kérdés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Május. 29., Szo, 17:37:02 CEST


Kedves Péter!
Sajnos jól érted. Az első  esetet biztosan. Nekem végül egy előfizetéssel
rendelkező ismerősöm üzent egy adott családfa kezelőjének, aki utána
e-mailben reagált :)

A DNS-sel kapcsolatosan nincs tapasztalatom, de erősen feltételezm, hogy
ott is ez a helyzet.

Üdv,
Anna


Kriston Péter <kriston.peter at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2021. máj.
29., Szo, 16:08):

> Kedves Listatársak!
>
>
>
> A Myheritage oldalon járatosabbaktól kérdezném, hogy jól értem-e amit
> tapasztaltam: egy ott rögzített és közös találatot adó családfa kezelőjével
> csak akkor lehet felvenni a kapcsolatot (üzenetet küldeni), ha valamelyik
> csomagra elő is fizetek?
>
> Akivel van DNS egyezésem is, annak szabadon írhatok üzenetet,  de akivel
> nincs, annak csak ha elő is fizetek?
>
> Vagy valamit elnézek.
>
>
>
> Üdv.
>
> K. Péter
>
>
>
> --
> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
> https://www.avast.com/antivirus
>   ==  ==  ==  ==  ==
> Támogatott csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png, pdf; Max. méret: ~3 MB
>
> _____________________________________________________________________________
> levelező lista honlap:
> http://levlista.theka.hu/mailman/listinfo/csaladtortenet
> Levlista fórum: http://forum.csaladkutatas.hu
>


További információk a(z) csaladtortenet levelezőlistáról