[Csaladtortenet 2] (egykor?) olasz település

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Május. 31., H, 13:07:58 CEST

Kedves Tamás,

az írásképelemzés megtörtént, egyértelműen Olaszország. A név: PIAZZA
csatolok egy Csehország-ot, ahol láthadod a H és az SZ különbségét.

Kedves Tibor,

igen, néztem én is, viszont a közelében nincs Vina vagy Vinai, amit
következetesebben "emleget".

Üdv
Krisztián

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 31., H,