[Csaladtortenet 2] Segítség

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Nov. 1., H, 20:46:19 CET

Majdnem minden ott van az FS új keresőfelületében, csak jól eldugva,
nehogy valaki véletlenül használni akarja.

A találatok letöltése a More Options - Preferences rész alján van.
(Nem tudom, a magyar felület hogyan fordítja ezeket.)

Juli
/\ /\
>*.*<

Erzsebet Balogh <sajkod53 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 1.,