[Csaladtortenet 2] [MACSE: 25095] Év Kutatóhelye 2021

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Nov. 2., K, 21:24:00 CET

Kedves Laci!
Ne aggódj, ha túl kevés szavazat érkezik, nem fogjuk kiadni a díjat, mint
ahogy tavaly sem adtunk ki külföldi kategóriában!
Annak pedig kifejezetten örülök, hogy magánkezdeményezésben levéltári
sétákat szervezel, ezt nagyon hasznos dolognak tartom.
Kérlek, hívd majd fel a csoportok figyelmét, hogy van egy ilyen díj,
amelyre lehet szavazni - természetesen csak a MACSE-tagok számára, hiszen
mégiscsak az egyesületünk díja ez.
Megjegyezném azonban, hogy nem szabad összemosni egy levéltár-bemutató
látogatást azzal, amikor valaki igénybe veszi egy kutatóhely
szolgáltatásait.
Hogy egy hasonlattal éljek: vásárra mindenki kifényesített-kiglancolt
csizmát visz eladni, de hogy az a csizma tényleg jó-e, az akkor derül ki,
ha hordják.
NJ