[Csaladtortenet 2] Kisszeben durva indexelési hiba

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Nov. 3., Sze, 23:58:08 CET

Kedves Kutatótársak!
Kisszeben 1844-1851 közötti evangélikus keresztelési anyakönyveinek
indexelése során a keresztszülők lettek szülőként indexelve.
A  4407157-es számú film alábbi képkockáiról van szó:
https://www.familysearch.org/search/film/004407157?i=108&cc=1554443&cat=710464

1844: (109-es kocka nincs indexelve, a 110-es jó, után kezdődik a téves
indexelés) 111-114-es kép
1845: 118-122-es kép
1846: 125-129-es kép
1847: 133-136-es kép
1848-1851: 140-148-es kép
1852-től (149-es képtől) már jó.

Nem találom a FS-ön a régi helyén a hibabejelentést, úgyhogy a Feedback-en
elküldtem, de nem tudom, hogy ez a megfelelő módja-e a bejelentésnek.
Üdv,
Anna