[Csaladtortenet 2] Kisszeben durva indexelési hiba

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2021. Nov. 4., Cs, 14:34:01 CET

Kedves Kutatok!

Az biztos, hogy aki indexel, az kovethet el hibakat, de ott van a nagy baj,
ha olyan nevet ir be ami nem fedi a valosagot, teljes fereindexeles, es a
javito sem vette eszre? Minden egyes indexelt sort ellenoriznek laponkent.
Az elofordulhat, hogy lapok kimaradnak, az annak a hibaja, aki kiadja,
vagja a filmeket, ha az az oldal fenykepezve volt.
Az, hogy tobb oldalon keresztul a keresztszuloket, vagy a keresztapat
csereltek fel a szulokkel.
Nekem azt valaszoltak, hogy koszonik a jelzest, mi nekiallhatunk
kijavitani, vagy varjunk amig rakerul a sor a javitasok soraban.

Ha valaki eszreveszi a hibat, jelezze, de egy- egy sort javithat, ahol
engedik a javitast.  A szlovakiai anyakonyvben nem engednek belenyulni. Sok
anyakonyvet kiadtak tarsasagoknak indexelni, amit talan nem elleoriztek.
Udv. Marcsi