[Csaladtortenet 2] Pécsi házassági anyakönyvi kivonat 1944

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2021. Nov. 6., Szo, 16:09:23 CET

Kedves Kutatótársak!

Köszönöm mindenki segítségét, aki Rihmer Oszkár és Koszter Emília házassági bejegyzését megküldte.

Keresek még egy házassági bejegyzést, ami 1944-ben augusztusában történt.
A házasulandók: dr. Rihmer Oszkár (sz. 1912) és Maróthy Melinda (sz. 1924). Szerintem az esküvő a Pécsi Székesegyházban volt. (Ha nem Pécs, akkor Pécsvárad, vagy Szigetvár jöhet még szóba, de én Pécset valószínűsítem.)
A Dunántúl, 1944. augusztus,  34. évfolyam, 944-08-13 / 183. száma írt az esküvőről.
Ha valaki ezt a házassági bejegyzést is el tudná küldeni, annak nagyon örülnék.

Köszönettel Előre is!
Rihmer Aurél