[Csaladtortenet 2] olvasás_MAGYARUL

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Nov. 8., H, 16:23:35 CET

Teljes átirat:
Férj tűzharcos minőségét Komárom és Esztergom k.e.e. vm-ek
testnevelési és népgondozó felügyelőség által 1931. aug 21én 712/1931.
sz. a. kiállitott igazolvány igazolja. 1938 jul 14. Bánhegyi Kálmán sk
aktőh.
Ub 495/944

Rövidítéseket feloldva:
Férj tűzharcos minőségét Komárom és Esztergom közigazgatásilag
egyelőre egyesített vármegyék testnevelési és népgondozó felügyelőség
által 1931 augusztus 21-én 712/1931. szám alatt kiállított igazolvány
igazolja. 1938 július 14, Bánhegyi Kálmán sajátkezűleg anyakönyvvezető
helyettes.
Utólagos bejegyzés 495/944 (tehát a helybéli 1944-es UB füzet 495.-ik
bejegyzése ezen házassági bejegyzés valamelyik személyére vonatkozik)

Pasa István már elküldte a linket, ami a "tűzharcos"-t (és a
megjegyzés keltezését) magyarázza, de a teljesség kedvéért:
https://net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=93800004.TV
A "közigazgatásilag egyenlőre egyesített" vármegyékről:
https://hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zigazgat%C3%A1silag_egyel%C5%91re_egyes%C3%ADtett_v%C3%A1rmegye

Juli
/\ /\