[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Erzsébet Aranyos ae.gyongyi at gmail.com
2021. Nov. 15., H, 14:34:23 CET

Kedves Kutatók!

A My Heritage nemrég feldobott nekem CAROLUS HAJNA kutatásával kapcsolatban
egy embert Belgiumból, aki szintén őt keresi. Sajnos csak előfizetés
ellenében tudom felvenni vele a kapcsolatot. Megtenné nekem valaki, hogy
rákattint a kapcsolatfelvételre és vagy továbbítja nekem az elérhetőségét
vagy pedig megírja neki az e-mail címem (ae.gyongyi at gmail.com), hogy vegye
fel velem a kapcsolatot?
(Tudniillik, nem tudom, mi jelenne meg, ha a kapcsolatfelvételre tudnék
kattintani...) Szeretnék vele levelezni, hogy ő mit tud, illetve miért
keresi.

https://www.myheritage.hu/research/collection-6/search-connect-myheritage-tagok-keresesei?colId=6&itemId=979175491_1122291594-&indId=&action=showRecord&siteId=365979311&language=HU&isExternal=1&rfr=super_search_email&tr_date=20211106

Nagyon köszönöm: Erzsébet