[Csaladtortenet 2] Halál oka

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Nov. 18., Cs, 14:30:12 CET

Nincs konkrét halálok, mint ahogy az az időseknél általában lenni szokott,
csak annyi, hogy: tisztes öregség (senio confecta).
A bejegyzés többi része annyit mond még, hogy prédikációval és harangszóval
temették.
A  vers(ibus) a halotti bejegyzéseknél nem szentbeszéd, hanem harangzúgás:
minél több "verset" harangoztak valakiért, annál előkelőbb volt a halott.
Ezt is megerősíti még a végén, amennyire én értem, márminthogy
tiszteletreméltó és dolgos nő volt.
NJ

Erzsébet Aranyos <ae.gyongyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 18.,
Cs, 13:50):