[Csaladtortenet 2] Ötlet- vagy infokérés

Zoltán Czellecz zczellecz1031 at gmail.com
2021. Nov. 23., K, 10:22:47 CET

Kedves Krisztián,
ötlet: Az erdőgazdálkodás története Magyarországon - szerkesztő Kolossváry
Szabolcsné.(1975)
Ha nem segít, célravezető lehet a NAIK-ERTI (volt Erdészeti Tudományos
Intézet) megkeresése, hátha ott tudnak további tanácsot adni, esetleg
publikációjuk is van.
üdv
Czellecz Zoltán

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 23.,