[Csaladtortenet 2] Ötlet- vagy infokérés

Tamás Ida ida.tamas at gmail.com
2021. Nov. 23., K, 11:54:26 CET

Kedves Krisztián!

Az én nagyapám és dédapám is erdész volt Kárpátalján, Zemplénben és más
magyarországi helyeken.  Létezik a Budakeszi út 91. szám alatt egy Országos
Erdészeti Egyesület. 1923-33. között Sátoraljaújhelyen jelent meg a
Tiszajobbparti Vármegyék Erdészeti Egyesülete közlönye, Magyar Erdőgazda
címmel. Ez a közlöny megtalálható a Budakeszi úti egyesületben. Itt
találtam adatokat én is felmenőimről.  Egy próbát megér! Van honlapjuk,
elérhetőségeik. Mielőtt odamennél, érdeklődj telefonon.

Üdv
Ida

Babcsányi István <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 23., K,
10:38):