[Csaladtortenet 2] 4948543 4948544

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2021. Nov. 23., K, 12:16:43 CET

Kedves László és István

itt a link
https://www.familysearch.org/search/catalog/639958?availability=Family%20History%20Library

Illésfalu, Szepes-Sümeg római katolikus.

Azért szeretném a letöltést, mert oda haza még nincsen netem és jó lenne
offline is átnézni, Most a szüleimnél vagyok szabadságon, így most van
netem.
És szeretném rendszerezni a akv-t amiket online az FS-en nem lehet. :)

Az FS-TOOLS melyik verziója működik?

Sajnos ott elkövettem egy kis bakit, mivel töröltem az egyik verziót, majd
az 5.0.5 verziót ismét letöltöttem de nem tudtam futtatni a programot, majd
ezek után sikerült azt a hülyeséget elkövetnem, hogy az .exe fájhoz
társítottam a .pdf formátumot és most a gépemen mindig így jelenik meg. :(
és nem tudom visszaállítani

ha esetleg vkinek ötlete van, megköszönném

Dani

Babcsányi István <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 23., K,
12:08):