[Csaladtortenet 2] Törökszentmiklós 1929

Andrea Forgó bumacs at yahoo.co.uk
2021. Nov. 25., Cs, 22:01:43 CET

Kedves Kutatók!
Van, aki esetleg meg tudna nekem nézni egy adatot a civil törökszentmiklósi házassági anyakönyvekből?
Annyit tudok, hogy 1929-ben esküdtek meg Törökszentmiklóson Szaszkó János és Tóth Rozália. Szaszkó János családját már megtaláltam, de Tóth Rozáliának még a szüleit sem tudom. Ha valaki bele tudna nézni és megadná az adatokat, nagyon megköszönném, mert a FS-en csak 1914-ig van fent, és most esélyem sincs elmenni kutatni.
Köszönöm előre is!
Andi