[Csaladtortenet 2] BB21

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2021. Nov. 26., P, 12:06:50 CET

Kedves Horváth Úr!

Amíg én voltam az egyesület elnöke, és jómagam is a BB21-ben dolgoztam,
valamint én voltam a munkáltatója a MACSE koordinátorának, természetes
volt, hogy segíteni tudtam a MACSE-t a közös helységhasználattal. Miután a
helység időközben tele lett számos, értéket képviselő festménnyel,
műtárgyvédelem miatt nem tudjuk megoldani, hogy a MACSE munkatársai, tagjai
önállóan használni tudják a közös helységet.

Remélem levelem magyarázatul szolgál kérdésére.

Üdvözlettel

Reicher Péter
a MACSE volt elnöke

Horváth Péter via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt