[Csaladtortenet 2] Garadna = Gelej?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Nov. 27., Szo, 19:41:53 CET

Szemán Jóska írta, hogy

A 4531379-es filmen hat különböző rész (item) van, az első négy
Garadna, a másik kettő Gelej
(https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&query=%2Bfilm_number%3A2227088).
Én az első 414 képen csak Garadnát találtam; az ötödik rész a 415.-ik
képkockával kezdődik, és onnantól minden Gelej -- kivéve az indexben,
ahol az egész film az első indexelt képkocka helységét kapta, tehát a
415-725-ös képkockák mind helytelenül Garadnaként szerepelnek az
indexben. (Ez nem az indexelők hibája, mert ők semmi beleszólást nem
kaptak a helység megállapításába. A hiba az FS-nél van, és már
sokszorosan be lett jelentve, mert minden többrészes film
indexelésénél fennáll, de semmi változás vagy javítás nem észlelhető.)

A katalógus szerint a születések 1908-ig és a házasságok 1902 májusáig
a 4531378-as filmen, a többi házasság és a halottak pedig a 4531379-es
filmen találhatóak.
A születések és a korábbi házasságok Gagybátorként vannak indexelve,
mert azon a filmen onnan van az első rész.

Juli
/\ /\