[Csaladtortenet 2] Összevonás

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Nov. 28., V, 21:28:08 CET

Zana János kérdezte, hogy a
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XZPN-5HH
alatt található János ugyanaz-e, mint a
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS5H-SSMD-J?i=204&cat=239587
alatt található Iván, és megjegyezte, hogy
> nincs utalás arra, hogy lett volna ikertestvére.

Mivel a János és az Iván ugyanaz a név, csak különböző nyelveken,
erősen remélem, hogy senki se adta őket ikertestvéreknek.

A keresztelésnél nem írták, hogy az apa református lett volna.
A szülők házasságánál sem:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS5H-SS7M-Y?i=682&cat=239587

Nem tudom, mi a valószinűsége, hogy bádogosból először gazdálkodóvá,
majd "kataszteri becslő biztos"-sá váljon valaki (főleg mivel fogalmam
sincs, mit jelent az utóbbi), de mivel a gyulai keresztelésekben nem
találni Márián és Jánoson kívül másik gyermeket Mogyoróssy
Stephanának, szerintem is ugyanaz az ember a János és az Iván.

Juli
/\ /\