[Csaladtortenet 2] Hunyady Lászlótól / Magyarországi németek családfakutatása

Hunyady László hunyady3 at gmail.com
2021. Nov. 29., H, 09:00:57 CET

T. Kutatók!
Német (sváb) felmenőkkel rendelkezők figyelmébe ajánlom a következőket:

2021. augusztus 21.-én Baján ünnepelte a testvéregyesületünk a
Magyarországi Németek Családfakutató Egyesülete (AKuFF) fennállásának
20. évfordulóját. A Duna TV által készített beszámolót a Találkozóról
vissza tudjátok nézni. (a felvétel cc.  25. percétől)
https://mediaklikk.hu/video/unser-bildschirm-2021-11-23-i-adas/#

2022 január 5.-én az AkuFF elnöke dr. Pencz Kornél előadást fog tartani
a magyarországi németek genealógiai kutatási lehetőségeiről
„Familienforschung der Ungarndeutschen - Möglichkeiten und Mittel” címmel.
Itt lehet jelentkezni majd a *német nyelvű* előadásra.
https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZwpceyprT4uHtMqXckCENlHhFAYWL7Mu4VU

üdvözlettel,
Hunyady László