[Csaladtortenet 2] Összevonás

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Nov. 30., K, 12:05:35 CET

Még egy megfordult a fejemben. Ha övék volt a kislány, azért nem kérték
a törvényesítését, mert meghalt, mielőtt a szülei összeházasodtak.

Mária 1868 július–1868 december. A szülők esküvője 1870 február 27.
Hihető?

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása