[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Bécsújhelyi Theresianum

Hunyady László hunyady3 at gmail.com
2021. Okt. 1., P, 21:10:13 CEST

Kedves Tibor,
Létezik egy három kötetes német nyelvű munka, de sajnos csak 1896-ig
vannak benne a végzettek abc-ben és évenkénti bontásban is.
Ha beütöd a a google-ba
*Svoboda Johann - Die Theresianische Militär-akademie zu Wiener-Neustadt
und ihre Zöglinge:1759-1896
<http://eros-athens.dennisschweitzer.xyz/download/tWIPAQAAMAAJ-die-theresianische-militar-akademie-zu-wiener-neustadt-und-ihre-zoglinge-neue-folge-1759-1896>*
előjön több helyen is a könyv és download-al le is tudod szedni. (Én
vagy 10 évvel ezelőtt letöltöttem, ha nem sikerül és kell Neked átküldöm)
Azért nézz körbe lehet, hogy valaki megírta a folytatást is. Érdemes a
Hadtörténeti Levéltár könyvtárában is körbenézni.
A bécsi Kriegsarchiv könyvtárának biztos fent van a katalógusa az
interneten. A "Theresianische Militärakademie" kifejezésre gondolom
kidob további forrásokat.
üdv.
Hunyady László