[Csaladtortenet 2] FS változások

Pasa István pasapista at gmail.com
2021. Okt. 4., H, 12:25:12 CEST

Érdekes: próbaként beírva a saját nevemet, a babocsai születésű dédapámnál
valóban csak az évszámotadja ki, de a nem rokon tiszaroffiszületésnél már a
év, hónap, nap is megjelenik...
vagy valami(ke)t javítanak (mert sok helyen láttam erősen rosszul nézett
hónapokat eges akv-ekben) vagy rendszerhiba lenne?

Attila Tóta <totaattila at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 4., H,
10:41):