[Csaladtortenet 2] Salán Művek Vegyészeti Gyár RT

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2021. Okt. 4., H, 14:57:15 CEST

Kedves Társak,
Vajon honnan szerezhetnék információt az alábbi vállalkozás igazgatósági tagjairól?
Salán Művek Vegyészeti Gyár RTalapitva 1923cégközpont: Bp VIII Hunyady u 32, a későbbiekben (1929) VI Andrássy út 130
Később együtműködött a hires Benes testvérek Vegyészeti Gyár Rt-vel, (illetve legfontosabb termékének a gyártási jogát ennek eladta).
1928-1930 között egyik igazgatósági tagja Dr Burian József volt. Sajnos egyéb személyes adatot eddig nem találtam róla, igy nem tudom beazonositani, hogy az illető azonos volt-e a nagyapámmal.
Minden segitséget előre megköszönök.
Üdvözlettel,
Felicián