[Csaladtortenet 2] MNL önkéntesek kerestetnek

Lemil lemilpromo at gmail.com
2021. Okt. 5., K, 15:08:43 CEST

Mivel engem mint önkéntest nagyon korrektül tájékoztatnak (meg is kaptam az
eligazító videót és az összes további tudnivalót és linket), nem követem,
hogy a nagyközönségnek mit ígértek és mikorra. Azt se tudom, vállaltak-e
ilyen kötelezettséget, de bevallom, nem is igazán érdekel. Az viszont
érdekes, hogy vannak, akik nem jelentkeztek önkéntesnek, de máris
türelmetlenkednek egy novemberi határidős projekttel összefüggésben.

Üdv mindenkinek,

Tóth Tibor

>Jó reggelt...

>Amit Ön ír az egy belső tájékoztatás....ami csak Önnek fontos.
>Amit én hiányolok, az az MNL által beigért a nagyközönségnek szóló
nyilvános >program indítás, benne egy időtervezéssel, határidőkkel, esetleg
felelősökkel, >majd a projekt beteljesülése után.......az abból származó
adatbázis >felhasználásáról, hozzáférhetőségről szóló tájék