[Csaladtortenet 2] Ub bejegyzés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Okt. 8., P, 14:46:31 CEST

Ákos azt írta, hogy:
> Ezek az Utólagos Bejegyzések általában a helyi anyakönyv megadott
> évfolyamában az adott sorszám alatt vannak. Tehát UB1952/125 általában az
> 1952. évi halotti anyakönyv 125. sorára utal.

Ez helytelen. Mint Zsuzsa írta, az UB száma külön vezetett füzetek
folyószáma, és az anyakönyv folyószámával csak annyi az összefüggés,
hogy mindkettő időrendi sorrendben van.

A burgenlandi állami anyakönyvek között az FS-en néhol lappang egy-egy
UB füzet, tehát ott meg lehet nézni, hogyan működik. Például:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTHF-L1K?i=45&cc=1452460&cat=76430

Ami a füzetek megtekintését illeti, nekem az az emlékem, hogy már az
új adatvédelmi törvény előtt is majdnem lehetetlen volt. Az új
"rendszer" nem hiszem, hogy ezen segített, sajnos.

Juli
/\ /\