[Csaladtortenet 2] Ub bejegyzés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Okt. 8., P, 17:21:35 CEST

Az UB-ktől mentsen meg bennünket a családkutatók istene! Ott van a
házassági megjegyzésnél: UB, egy dátum per szám. Elváltak? Meghalt? Nevet
változtatott? Na és melyikük? És hol keressem egyáltalán: minden UB úgy
értendő, hogy ugyanannak az anyakönyvi kerületnek az anyakönyvei
után/közben/mellett? Eh!
NJ

Dömötör Ákos <akos.domotor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 8., P,
14:55):