[Csaladtortenet 2] UB - kérdés

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2021. Okt. 10., V, 15:33:28 CEST

1918-ban az UB bejegyzés válást jelöl. A bírósági jegyzőkönyvet valahol meg lehet/ne találni, meg lehet/ne nézni? A válás Gyulán volt. A férj (felmenőm) adataira lennék kíváncsi, hol lakhatott akkor, s talán a halotti bejegyzését megtalálhatnám. S talán szerepelhet benne, hogy édesanyja ekkor élt-e még, vagy sem, akinek szintén keresem a halálozási dátumát.
Köszönöm, Borsosné.