[Csaladtortenet 2] Ki az apa? És az anya? (latin)

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Okt. 13., Sze, 21:58:29 CEST

Köszönöm a válaszokat, végülis megerősítettetek abban, amit én is
gondoltam, vagyis, hogy a szülőkről az apa keresztnevén kívül nem jegyeztek
fel semmit. A keresztelő személyével pedig gondolom azért foglalkoztak
ennyit, mert az nem a falu papja volt, hanem egy ferences atya.
Ami nekem a lényeg, hogy Scultéty család nem volt jelen a faluban, csak egy
"odatévedt" Ferences atyát hívtak így. Így valószínűleg ő nem az ősöm :-)
Megjegyzem egyébként, hogy a familysearch indexelői 1.elírták a családnevet
Szultéti-nek, 2.Scultety Józsefet, azaz a papot tüntették föl apának, 3.
Franciskát anyának :-)
NJ

Rieger Adrian-Francisc <afrieger at tiscali.it> ezt írta (időpont: 2021. okt.
13., Sze, 19:57):