[Csaladtortenet 2] elhalálozás helye Ügyfélkapun

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2021. Okt. 16., Szo, 21:45:55 CEST

Kedves Tagok!

Az Ügyfélkapus halálozáskeresőhöz (csak halálozást lehet keresni, se
születést, se házasságot):

" Engem az zavar nagyon, amikor a kezemben tartott halotti
anyakönyvi kivonatról másolom be az általam amúgy is ismert adatokat, és
azt mondja, hogy a lekérdezett személy nem azonosítható. Szerintem ez az
adatbázis se nem teljeskörű, se nem megbízható. "

1975. 01. 01. - 2021. közötti halálozásokra ad adatot, lehet a születés
1900 előtti.
Legegyszerűbb minden rovatot ki tölteni két ponttal (..), kivéve a
születési nevet és az időpontot, mert azt *azzal az adattal, ami a
rendszerben van* (nem azzal, amiről azt gondolod, hogy jó, akkor se, ha
igazad van).
Érzékeny a Hegedüs-Hegedűs különbségre, Kis-Kiss-re,
Vera-Verona-Veronika-ra és bármire is. Csak a pontosan azonos adatra ad
találatot. Joker karakter sincs. *Próbálgatni kell* a névvariációkat.
Ja, és a kipontozott rovatokat nem fogja kitölteni sajnos.

Természetesen egy útmutató jó lenne hozzá.

Gabi

<csaladtortenet-request at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2021. okt.
16., Szo, 12:00):