[Csaladtortenet 2] OFF - Excel sharing

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Okt. 18., H, 21:28:31 CEST

Kedves Mindenki,

köszönöm a sok választ, nem voltam elég egyértelmű - elnézést. A lap- és
cellavédelem megy.
A kérdés az, hogy ha feltolom Drivre-ra, megoldható-e, hogy ne
konvertálódjon át Google Sheetre, hanem maradjon meg xls vagy xlsx
formátumban?

Üdv
Krisztián

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 18.,