[Csaladtortenet 2] Torma család - Nyírség, Nagykálló, Nagyecsed, stb. Re: Fwd: farkas?

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2021. Okt. 19., K, 22:32:29 CEST

Az Ecsedi láp kapcsán jut eszembe, hogy egyik ősöm, Torma Mihály
(nagy)ecsedi várkapitány volt, 1659-ben kapott nemességet.
Kutatja valaki közületek még a nyírségi Torma családot?
Volt ugyanis erdélyi és dunántúli Torma család is, de én a nyírségi és
többségében református vallású Torma családra vagyok most kíváncsi.
Üdv,
BI

Farkas Cserményi <chermeny at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 19., K
20:03):