[Csaladtortenet 2] Fotó kora + keresem rokonaimat

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2021. Okt. 25., H, 18:48:03 CEST

Kedves Lista! Nemrégiben előkerült egy fotó az egyik rokonomnál, és csak sejtéseink vannak, ki lett megörökítve. A fotót mellékeltem, a kérdésem az lenne, igaz lehet-e az a feltételezésem, hogy a képet talán az 1870-80-as években készítették? A feltételezett személy ugyanis 1858-ban született, illetve 1900-ban hunyt el. Ha tudnám a fotó kb.-i korát, ki tudnánk következtetni, ki lehet rajta. Esetleg a háttérből, vagy a ruhaviseletből valaki meg tudná saccolni nekem? A fotó hátoldala üres, semmi nincs rajta. A másik kérdésem az lenne, hogy valakinek esetleg nincs érintettsége Dunaújvárosban? Szeretném felkeresni apai nagymamám ma is élő unokatestvéreit, illetve bármilyen élő rokont arról az ágról. Ha esetleg van valaki, aki tudna segíteni, megírnám pontosan, hogy kit és miért keresek. Kicsit kacifántos a történet, de remélem valahogy megoldódik... Válaszaitokat, segítségeteket előre is megköszönöm!