[Csaladtortenet 2] Fotó kora + keresem rokonaimat

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2021. Okt. 25., H, 21:37:58 CEST

Kedves Lista!

Köszönöm szépen a segítséget, válaszokat! Közelebb jutottam a megoldáshoz, az öltözék jellemzése után levontam a következtetést, az a szépanyám szerepel a képen, akire gondoltunk, ugyanis Ő volt az egyetlen a lehetségesek közül, aki Magyarországon született (pontosan: Szentendrén) és élt. Maga a kép kemény hátlapra készült, a hátoldalt nem tudom befotózni, mert a kép Amerikában van egy ott élő rokonomnál.
Köszönöm a válaszokat, és szép estét kivánok!
Dani