[Csaladtortenet 2] LEVÉLTÁRI SÉTA SZEGEDEN

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2021. Sze. 4., Szo, 08:27:22 CEST

2021.szept.13-án hétfőn LEVÉLTÁRI SÉTA Szolnokon
Délelőtt levéltári séta - előadásokkal - a MNL szolnoki levéltárában
Délután látogatás az Aba-Novák Agora Kulturális Központba, ahol megtekintjük a 10 éves Családfakutató Klub jubileumi kiállítását : Jövőnk a múltban  Jelentkezni lehet emailban, telefonon ( 06-20-404-71-80 ) és a rendezvény FB oldalán vagy a  :CSALÁDTÖRTÉNETI KUTATÓHELYEK BARÁTI KÖRE | Facebook oldalon ! Beszeda Laci