[Csaladtortenet 2] [MACSE: 24593] Anyakönyvi adatok Csehfalva/Fehértemplom (Bánát/Torontál megye)

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2021. Sze. 9., Cs, 10:42:43 CEST

Kedves Károly!
Itt találhatóak, csak sajnos korábbiak.
https://www.familysearch.org/records/images/search-results?page=1&place=2071960
Van még találat, de Temesnek van írva, ami szerintem ugyanaz, csak hol ide,
hol oda tartozott.

https://www.familysearch.org/records/images/
Ide írd be, hogy Fehértemplom. Több találatot ad. Meg kell nézni, hátha
benne van az időszak.
Üdv: Ili

Hajdu Károly <karoly.hajdu at itware.hu> ezt írta (időpont: 2021. szept. 9.,
Cs, 10:21):