[Csaladtortenet 2] Picit off

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Sze. 11., Szo, 08:57:34 CEST

Kedves László,

ha arra gondolsz, hogy ingyen lehet majd hozzáférni a MACSE által indexelt
állományhoz, kevéssé tartom valószínűnek, hogy lenne változás.
Egyebekben bizonyosan lesz változás, remélhetőleg mindenki (de legalábbis
az aktív többség) megelégedésére.

Üdv

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. szept. 11.,
Szo, 8:41):