[Csaladtortenet 2] Őskereső segítség kérése

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Sze. 11., Szo, 09:53:32 CEST

Kedves Listások!

Olyan valaki segítségét szeretném kérni,akinek van Őskereső előfizetése.
Megnéztem,Győr szerepel a feldolgozott anyakönyvek között-

Két halotti bejegyzésre lenne szükségem.

1. Ezt megtaláltam a MACSE adatbázisában,de mivel az Őskeresőre mutat,nem
tudom megnézni.
Győr Öregtemplom 1947 .09.02 özvegy Varga Sándorné Nits Erzsébet  78 éves

2. Sajnos a férje halálának dátuma nem ismert számomra.Az biztos,hogy 1912
március 23 előtt és ha minden igaz 1897 után hunyt el.Nem tudom,hogy
működik az Őskereső,vannak-e indexek.Ha nincs akkor természetesen nem
kérem,hogy bárki is végig lapozzon 15 évet. :)

Köszönöm ,ha valaki tud segíteni!
Üdvözlettel:

Zsuzsa