[Csaladtortenet 2] Munkácsi anyakönyvek

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2021. Sze. 13., H, 09:48:48 CEST

Hát, nem értek hozzá, de nekem "szemre" nem sok. 0.17%-ot írt az oldal, és
negyedfokú unokatestvéreknek jósolt minket.
Az úr kérdezte, hogy bizonyos egyéb személyek is a DNS egyezéseim között
vannak-e, merthogy velük is rokon, és mivel megtaláltam a kért neveket, ő
bizonyítottnak látta a rokonságot. Köztük van 0.22%-os, 0.45%-os is, de
pontos fát velük még nem állítottunk fel.

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 13., H,
9:25):