[Csaladtortenet 2] Bűnügy

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2021. Sze. 16., Cs, 13:16:47 CEST

 Budapesti ügyek online is kereshetők:

https://archives.hungaricana.hu/hu/lear/Bunteto/

Üdv: Ákos

    On Thursday, September 16, 2021, 11:35:20 AM GMT+2, Dr. Sándor Imre <imre at hit.bme.hu> wrote:

 Kedves Emoke!

Ha budapesti az ugy, akkor a Fovarosi Leveltarban. Nekem keszsegesen
segitettek es megtalaltam az adott bunugy birosagi targyalasainak
anyagait ebbol az idoszakbol. Igy a szenzaciohajhasz sajtohireket erosen
arnyaltan sikerult feltarnom a tortenteket.

Udvozlettel

Imre Sandor

On 2021. 09. 16. 11:24, Attiláné Komáromi wrote:
> Tisztelt Tagok!
>
> Hogyan és hol tudnék utánajárni egy az 1910-es években történt súlyos
> bűnténynek amit a családfa kutatásom közben fedeztem fel és a családomat
> érinti?!
> Érdemes próbálkozni?
>
> Köszönöm!
> Emőke

Prof. Sandor Imre,
Corresponding Member of Hungarian Academy of Sciences

Head of Department                 phone: +36-1-4633261
Department of Networked Systems and Services    fax: +36-1-4633263
Budapest Univ. of Technology and Economics        email: imre at hit.bme.hu
                          web: www.hit.bme.hu