[Csaladtortenet 2] holttá nyilvánítás

Beus beusmarie at gmail.com
2021. Sze. 16., Cs, 21:01:00 CEST

Kedves Marianna!
Elkeserítelek az alábbi történettel: 2006-ban, amikor az M7-es építésének
Somogy megyei szakasza tovább épült kiderült, hogy anyám nagybátyjának  van
ott egy szántóföldje. Csakhogy a nagybácsi eltűnt a Don kanyarban... Soha
senki nem nyilvánították halottá, a felesége és az egyetlen gyereke is rég
meghalt, utód nem volt. 2007-ben kell végigjátszani az örökösödést addigra
vagy 40 oldalági örökössel, de előtte persze halottá kellett nyilvánítani.
Ebből a történetből az keseríthet el téged, hogy bizony benne van a
pakliban, hogy nincs halottá nyilvánítás.
Üdv: Bea

Tiborné Tóth <totemm2 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 16., Cs,
20:18):