[Csaladtortenet 2] Fölsch Ernő kerestetik

Tamás Szucs hunatomka at gmail.com
2021. Sze. 17., P, 14:25:10 CEST

Kedves csoport,

Nagymamám (Bene Margit) első házasságát egy bizonyos Főlsch Ernővel
kötötte. A házasság nem sikerült hosszúra (1947. Budapest XI.ker. - 1949.
ősze), de közte született és sajnos meg is halt egy gyermek, Főlsch János
(14 hónaposan elhunyt Balatonbogláron 1949.06.15.-én).

Főlsch Ernőről sajnos semmit nem tudunk (se azt hogy hol született, se azt
hogy mikor és hol hunyt el.). Édesapám a 2. házasságból származik, de az
anyakönyveket nem adják ki számára mert nem számít rokonnak. A kérdésem
hogy ilyenkor hol tudnék nyomozni ? :)

A mormon adatokban Folsch/Fölsch találatokat Győrben találtam, de az
anyakönyvek csak 1895-ig vannak fent. Polgári a.k. egyáltalán nincsenek
Győrről....

Köszönök minden segítséget előre is!

Üdv
Szücs Tamás