[Csaladtortenet 2] Féláron van a DNS teszt ezen a hétvégén a 23andme-nél

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2021. Sze. 19., V, 09:31:06 CEST

Kedves Kutatótársak!
Ha valaki a DNS tesztelésen gondolkozott, de eddig sokallta rá a pénzt, annak a figyelmébe ajánlom a 23andme akcióját. Ezen a hétvégén féláron van tesztjük 99 USD helyett 49 USD, vagyis mindössze 15.000 Ft.
https://www.23andme.com/en-int/

Azért írom csak ki, mert még sosem láttam náluk ilyen mértékű akciót. Eddig a legalacsonyabb ár 79 USD volt. Én is ennyiért vettem náluk anno.

A teszt tartalma:
- DNS rokonok keresése- etnikai becslés- apai haplocsoport (Y-DNS)- anyai haplocsoport (mtDNS)- neandervölgyi génvariánsok vizsgálata- külső tulajdonságok, adottságok vizsgálata
Szóval nagyszerű lehetőség annak, aki végre egy jó akcióra várt.
Üdv: Ákos
U.I.: Ez nem hirdetés, nincs belőle hasznom, csak a jó hírt próbálom megosztani másokkal, veletek. :-)Nem is propaganda a DNS tesztek mellett, így akinek nem inge, ne vegye magára.