[Csaladtortenet 2] Kiolvasási

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Sze. 21., K, 09:02:43 CEST

Nekem is van ilyen kettő ..
A gyermek neve szerintem Ibolya. A hátlapján van valamilyen hatósági
igazolás, hogy az állampolgársági esküt letette? Az ottani önkormányzattól
lehetne megtudni, részleteiben hogy ment az ügymenet.
Arcanumos kutakodás után annyit látok, hogy ezeket az ügyeket a népjóléti
meg a belügy intézte, de mivel a rendelet a belügyminiszternek "maximális
diszkréciót" írt elő, én simán feltételezem, hogy ezenket az okmányokat úgy
vezették, hogy v olt egy könyv, abban a dokumentum sorszáma, és más semmi.