[Csaladtortenet 2] MNL önkéntesek kerestetnek

vvecse oprisg at gmail.com
2021. Sze. 22., Sze, 20:15:09 CEST

Sajnos sokszor van olyan, hogy egy esküvőből, halálból visszaszámolva,
nincs annak a településnek a születésijében, házasságijában. Akkor viszont
nagyon is hasznos lehet egy ilyen adatbázis, ha meg tudja mondani, hol,
mely településen is keresse az ember az illetőt.

Szabó Előd <szaeltan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 21., K,
16:01):