[Csaladtortenet 2] FS bejelentkezés :((

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Sze. 29., Sze, 16:08:16 CEST

Nekem is megváltozott tegnap este,úgy,hogy éppen használtam,és egyszer csak
valami egészen más
felületet láttam.Azt hittem valahova félre kattintottam.

A nyelvet nekem is minden alkalommal be kell állitani.
Egy szülőpár gyerekeit ha keresem,akkor régen igy jelent meg ( 1 kép)
,aztán csak az évszám látszott,most meg csak akkor
látom az évszámot,ha jobb oldalon rákattintok  ikonra,vagy a névre.

Üdv.
Zsuzsa

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 29.,
Sze, 15:53):