[Csaladtortenet 2] index, indexelés, különböző indexelő csoportok

Mérei Gábor melail at freemail.hu
2022. Ápr. 1., P, 12:01:57 CEST

Tisztelt Mindenki, de külön is
szael
József Németh
Marcsi H
György Weber
Páli Pista (nem küldök visszaigazolást, inkább válaszolok üzenetedre)

Először is, bár böngészem a régi bejegyzéseket, meglepett és nagyon jól
esett az a segítőkészség amivel fogadtatok. Köszönet érte.

Megpróbálok egyben reflektálni a válaszaitokra. A kép teljesen tisztává
vált. Megerősítettetek abban, hogy vannak ténylegesen indexelők (FS,
MACSE), és vannak az ezek farvizén utazók. Ezeket el kell felejteni,
mert a ténylegesen indexelők állománya folyamatosan frissül. (Érdekes
tanulság, a farvizesek pénzt kérnek azért, hogy a más tollaival
ékeskedhessenek... )

Bár egy pár dolgot én is tudtam, de nem is baj hogy ennyien, ennyi
aspektusból megmutattátok a témát. Mindegyik válaszból tanultam,
mindegyik válaszban több új információ volt, mint már ismert. Az
egyáltalán nem zavart, hogy átfedések voltak a válaszok között. Így
számomra -úgy vélem- teljesen összeállt a kép.

A MACSE tagsági díját korrektnek tartom, mert nyilván ez nem fedezi az
indexelők erőfeszítéseit, de valamiből fenn kell tartani a szervezetet.

Az indexelési sugalmazásra azt tudom válaszolni, hogy nem rendelkezem
akkora kitartással, ami ehhez szükséges. Illetve a nagyobb problémám az,
hogy nagyon nehezen olvasom a kézírást, ehhez sokszor egy ismerősömet
hívom segítségül. Borzasztóan ún már engem, de még nem tagadta meg a
segítséget.

Még egyszer köszönöm a sok információt. Ezen felbátorodva máskor is
fogok kérdezni :)
Gábor