[Csaladtortenet 2] Tájékoztatás kérése elhalálozott személyről

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2022. Ápr. 1., P, 13:47:35 CEST

Egy adott napon,pl Kisből több is születhetett. Az anyja ne
ve nélkül,hogyan lehet beazonosítani? Megjeleniti az összes Kist? Ezt még
nem próbáltam.

Kipróbáltam most,csak úgy találomra.. !!!  Egyet hozott fel.Lehet hogy buta
kérdés !! :) Honnan tudom,hogy ez az én Kisem ? :)

Üdv!
Zsuzsa

Mérei Gábor <melail at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 1., Pén
13:16):